دکور اتاق خواب

اتاق خواب یکی از قسمت‌های مهم خانه است که می‌توان با دکوربندی مناسب، آن را به محلی برای آرامش تبدیل کرد و یا برعکس با چیدمانی نامناسب، باعث تأثیرات بد در روحیه‌ شد. با کمی خلاقیت می‌توان تغییرات زیادی در دکوراسیون ایجاد کرد.

به دنبال ایده های رنگ اتاق خواب هستید؟

 

شما نمی توانید این ایده های اتاق خواب بنفش را فراموش کنید. بنفش یک سایه محبوب و تحسین کننده است که مناسب همه سلیقه هاست. به منظور ایجاد اتاق خواب رویاهای خود با این رنگ، چه در یک اتاق اصلی یا در یک اتاق مهمان، در مورد خلق و خوی که می خواهید تنظیم کنید، فکر کنید. رنگ های قوی تر از قبیل بادمجان و سیب زمینی باعث تحریک و تحریک حس می شود. رنگ ارغوانی با ثروت همراه است، بنابراین هنگامی که با پارچه های عجیب و غریب مانند مخملی جادویی همکاری می کنید، می توانید یک طرح لوکس را ایجاد کنید که یک منظره کم نظیر و حتی بی نظیر را ایجاد می کند.

در انتهای دیگر طیف، رنگ های روشن تر بنفش بیشتر آرامش بخش و ملایم است.  این تن، دیوار را طبیعی روشن به نظر می رساند. در این میان وجود گلهای زیبا می تواند جذاب باشد.. وجود مبلمان چوب کم رنگ و یا یک تخت فلزی سنتی بر زیبایی فضا خواهد افزود.وجود رنگ بنفش وقتی با رنگ سبز و زرد سفید و یا مکمل تیره ترکیب شده باشد به طرز شگفت انگیزی تازه ای به چشم می آورد.

به علاوه، بنفش می تواند به طرز شگفت انگیزی تازه ای باشد که با رنگ سبز و زرد سفید و یا مکمل تیره ترکیب شده باشد. لوازم جانبی، کوسن های رنگی نرم به همراه یک صندلی مخملی فضا را کمی لوکس می کند و هنگام بیداری را لذت بخش می نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − 1 =

error: Content is protected !!